Hurmatli mijoz,

Quyidagi shakldan foydalanib, siz ko'rsatgan elektron pochtangizga javob xatini olib, NG Service oltingugurt markaziga murojaat qilmasdan, uskunani ta'mirlash uchun arizangizning joriy holatini mustaqil ravishda tekshirishingiz mumkin.


Diqqat Funktsiyadan faqat xizmat ko'rsatish markazining ish vaqtida foydalanish mumkin (dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 18:00 gacha). Dam olish kunlarida (shanba va yakshanba) funksiya mavjud emas.

Natijada yuborilgan barcha ma'lumotlar iloji boricha aniq va so'rov vaqtida dolzarbdir.


(Sizga berilgan chekdan S82-00 dan keyin so'nggi 4 ta raqamni qo'shishingiz kerak, masalan, "S82-00134")


(Sizga berilgan kvitansiyadan ariza sanasini DD.MM.YYYY formatida kiriting, masalan, 22.02.2022 y.)


(Natijani olish uchun elektron pochta manzilingiz)





Muhim Agar sizga berilgan chekdagi barcha ma'lumotlar to'g'ri kiritilgan bo'lsa, 10 daqiqa ichida natija ko'rsatilgan xat avtomatik ravishda ko'rsatilgan elektron pochtaga yuboriladi. Agar kiritilgan ma'lumotlar NG Xizmat ko'rsatish markazining yozuvlariga mos kelmasa, natija bilan xat yuborilmaydi. Agar xat kelmagan bo'lsa, siz shaklda ko'rsatilgan ma'lumotlarning to'g'riligini tekshirishingiz va qayta urinib ko'rishingiz kerak.


NG Service axborot resurslari (nuronservis):

NG SERVICE ma'lumotlar bazasida ariza holatining batafsil transkriptini ko'ring.